نماینده نهاوند: برای کسی حکم مشاور نزده ام

نماینده نهاوند:   برای کسی حکم مشاور نزده ام
| ۹ دی ۱۳۹۷

نماینده مردم نهاوند در جمع خبرنگاران نهاوند با بیان اینکه برای کسب حکم مشاوره نزده ام گفت: 

آقایان مهدی مولوی و فرامرزعین قلایی روابط عمومی و پل ارتباطی دفتر نماینده هستند، و اخبار حوزه ما را فقط از طریق این دوستان پیگیری کنید.


به گزارش عقیق زرین، حسن بهرام نیا با بیان اینکه، خبرنگاران کمبودها و مشکلات شهرستان را باید بگویند گفت: پیش ازاین نیز از اصحاب رسانه خواسته بودم که کمبودها گفته شود، البته در کنار آن نقاط قوت را هم بگوئید، چرا که این دو خصیصه همدیگر را همپوشانی کرده و قطعا یکجانبه نگری باعث ایجاد شتاب در مسیر توسعه و کم شدن امید در مردم خواهد شد.


وی خاطر نشان کرد: طی یکی دو سال گذشته در شهرستان هم آوایی به وجود آمده و برای رسیدن به هدف، به کار جمعی معتقدم.


بهرام نیا در ادامه افزود: از همه ظرفیت‌ها و سلیقه ها برای جبران عقب ماندگی های شهرستان استفاده کرده‌ایم و در اکثر موارد فاصله عقب ماندگی از توسعه یا از بین رفته و یا کمتر شده است.

وی درخصوص عملیات اجرایی تصفیه خانه نهاوند گفت: این تصفیه خانه با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی به ۳۰ روستای نهاوند از چند ماه قبل شروع شده، گفتنی است این تصفیه‌خانه در تامین آب شرب سالم و بهداشتی روستاها نقش مهمی دارد.


نماینده مردم نهاوند درمجلس با اشاره به احداث ۵ مدرسه جدید از محل اعتبارات بنیاد برکت در شهرستان نهاوند گفت: با کمک بنیاد مسکن طی ۳ سال ۵۰ روستا به طور کامل بهسازی شده است.


 وی با اشاره به پروژه های ورزشی و افزایش سرانه ورزشی نهاوند بیان کرد: احداث دو استخر جدید برای دانش آموزان و جوانان، تکمیل مجموعه ورزشی بانوان و سالن های ورزشی در چندین روستا و حمایت از ورزشکاران از مهمترین برنامه‌های ورزشی جهت ایجاد نشاط در بین جوانان می باشد.


نماینده مردم نهاوند اظهار کرد از جمله پروژه‌هایی که ردیف ملی گرفته‌اند می‌توان به ادامه عملیات راه (نهاوند - آورزمان - ملایر ) و چهارخطه کردن محور (سه راهی شهرک خزل تا سه راهی کنگاور) اشاره کرد، که در محور آورزمان برای ادامه کار از او شوند تا آورزمان پیمانکاران مشخص شده و در محور غزل به سه راهی کنگاور نیز تا ماه آینده عملیات اجرایی شروع خواهد شد. 


حسن بهرام نیا گفت: در بخش توسعه آموزش عالی و دانشگاهها، علاوه بر گسترش رشته ای و افزودن دو رشته کارشناسی به دانشکده فنی و حاج حشمت، مجوز تشکیل دانشکده فنی دختران هم از وزارت علوم اخذ شده که از مهر ماه آینده این دانشکده برای خانم ها در شش رشته کاردانی و کارشناسی پذیرش دانشجو خواهد داشت.

همچنین دانشگاه دولتی نهاوند ظرف ۲ سال و با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان ساخته شد که در دهه فجر امسال با حضور مسئولین کشوری شاهد افتتاح آن خواهیم بود. همچنین رشته های مهندسی فیزیک، مترجمی زبان انگلیسی، حقوق و کسب و کارهای کوچک به رشته های تحصیلی در دانشگاه آزاد اضافه و اخذ موافقت برای ایجاد حداقل دو رشته کارشناسی ارشد در این دانشگاه و کمک های زیرساختی جهت بهبود وضعیت دانشگاه پیام‌نور از دیگر اقدامات حوزه دانشگاهی می باشد.


 حسن بهرام نیا افزود: در بحث ایجاد و شبکه گذاری فاضلاب شهری باید بگویم، کار بسیار بزرگ صورت گرفته، در سال جاری بیش از ۱۰ میلیارد برای اجرای این پروژه جذب شده و شهاد هستید که ۵ پیمانکار به صورت همزمان و به سرعت کار را پیش می‌برند. در دیدار هفته گذشته ام با وزیر نیرو نیز ۵ میلیارد دیگر (علاوه بر اعتبارات جاری) برای ادامه و تکمیل پروژه مذکور ( در سال آینده ) در نظر گرفته شد. 


بهرام نیا بیان کرد: در بحث راه سازی و توسعه راه‌های روستایی طی ۳ سال گذشته مجموعا اعتبار کامل برای احداث آسفالت و بهسازی ۷۶ کیلومتر راه روستایی جذب شده که از جمله مسیرهای آن( راه نهاوند به سراب گیان، سه راهی دهفول برزول فارسبان و سایر مسیرهای روستایی می باشد) که در حال اجرا هستند.

وی همچنین گفت: برای ساخت فیلم مستند شهدای گروه ابوذر با رئیس رسانه ملی دیدار و مذاکره داشتند که خوشبختانه با تامین اعتبار این اثر فاخر توسط هنرمندان خوش ذوق شهرستان ای ساخته شده و در روز شهادت شهیدان گروه ابوذر رونمایی و پخش خواهد شد.


نماینده مردم نهاوند در ادامه در خصوص سد گرین که مطالبه مهم مردم می باشد بیان کرد: با وجود ناهموار بودن شرایط با تلاش زیاد توانستیم این پروژه را احیا و به دو روش پیمانکاری (۳عاملی) با اعتبار ۱۷۵ میلیارد و در صورت کافی نبودن اعتبارات دولتی با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی (فایناس) با اعتبار ۳۷۵ تا ۴۰۰ میلیارد تومان احداث شود و این پشتیبانی مزیتی است که هر طرح و پروژه ای ندارد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۹ دی ۱۳۹۷

:زمان ۱۲:۳۷

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ