هفت پزشک متخصص به مجموع پزشکان شهرستان نهاوند اضافه شد

هفت پزشک متخصص به مجموع پزشکان شهرستان نهاوند اضافه شد
| ۲۶ آذر ۱۳۹۷

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی گفت: هفت پزشک متخصص به مجموع پزشکان شهرستان نهاوند اضافه شد.


به گزارش عقیق زرین، مهدی جلال وند افزود: این هفت پزشک شامل پزشک متخصص داخلی، پزشک متخصص بیهوشی، پزشک متخصص گوش و حلق و بینی، پزشک متخصص ارتوپد، پزشک متخصص زنان و زایمان، پزشک متخصص جراح مغز و اعصاب و پزشک متخصص پاتولوژی می باشند.

وی ادامه داد: مصوبه برخورد با کشت سبزی های آلوده با فاضلاب در نهاوند را عملی خواهیم کرد و وضعیت کشت سبزی های آلوده که از فاضلاب تغذیه می شوند را تعیین تکلیف می کنیم. چند مورد را نیز به دادگاه معرفی کرده ایم.

جلال وند افزود: تامین سلامت و بهداشت عمومی یکی از اساسی ترین برنامه های دولت تدبیر و امید است که مورد تاکید استاندار همدان نیز می باشد.

معاون فرماندار نهاوند ادامه داد: در جلساتی که با مردم نیز داشته ایم، سلامت و بهداشت از مهمترین مطالبات مردمی می باشد که این موارد بار بیشتری را بر دوش این کارگروه و متولیان امر نهاده است. همه باید تلاش کنیم که در این مورد به خصوص، شرمنده مردم نباشیم.


مصوبات جلسه در خصوص خدمات سلامت کارمندان: 

۱- تشکیل شورای سلامت کارکنان در ادارات ( افتتاح دبیرخانه سلامت).

۲- تدوین برنامه زمان بندی جهت اجرای برنامه و اعلام به شبکه بهداشت ظرف مدت یکماه. 

۳- تشکیل کارگاه آموزشی جهت پیام گذاران سلامت توسط شبکه بهداشت جهت توجیه بسته خدمات سلامت کارکنان.

۴- با توجه به مصوبات جلسات قبل مبنی از ممنوعیت کشت سبزیجات با فاضلاب خام، این مورد همچنان در دستور کار بوده و با انجام دهندگان آن برخورد قانونی انجام شود.

۵- معرفی رابطین سلامت( پیام گذار سلامت) 

۶- در جلسه آتی از ۳نفر از پیام گذاران سلامت که بیشترین تاثیر را دارتد تقدیر شود.

۷- در هر برنامه آموزشی یکی از ادارات موظفند با دستگاه های دامپزشکی و شبکه بهداشت همکاری لازم را بعمل آورند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۲۶ آذر ۱۳۹۷

:زمان ۰۶:۵۴

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ