توسعه در فضای باز

توسعه در فضای باز
| ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: فضای باز سیاسی حاکم بر استان باعث شتاب گیری روند توسعه در این منطقه شده است و اجازه نمی دهیم حاشیه سازی باعث توقف یا کند شدن این فرایند شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان سید سعید شاهرخی در آیین معارفه مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری همدان بیان کرد: وفاق و همدلی مدیران توسعه این استان و رضایت مردمی را به همراه داشته که این بیانگر کار و مجاهدت مدیریت ارشد و همه مدیران استان است.

وی اضافه کرد: این استان با وحدت و همدلی همگانی و درایت مدیریت ارشد استان در مسیر توسعه قرار گرفته و تجربه خوب استاندار موجب تسهیل در روند فعالیت، کارها و اقدامات شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارهمدان تصریح کرد: بیشترین نرخ رشد سرمایه گذاری سال گذشته در این استان حاصل شد که این توفیق نتیجه کار جمعی است. 

شاهرخی خاطرنشان کرد: توانمندی و کارآمدی فرد و اعتقاد به دولت و سیاست های دولت تدبیر و امید معیارهای انتخاب مدیران است و در چند انتصاب اخیر نیز این موضوع به خوبی دیده شده است. 

وی اظهار کرد: جشنواره پویانمایی نشانه ظرفیت استان همدان در حوزه فرهنگی و هنری است و رویداد 2018 و انتخاب همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا یک توفیق بزرگ برای کشور است که باید از این ظرفیت برای رساندن همدان به جایگاه واقعی بهره گرفت. 

مدیرکل سابق بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری نیز گفت: بازرسی یک حوزه فرابخشی و تاثیر گذار است که حرکت آن باعث تحرک در استان می شود. 

ظاهر پور مجاهد افزود: بازرسی ها باید به موقع و مستند و بر اساس قانون و با استفاده از افراد کارشناس، دلسوز و کار آمد باشد. 

وی با بیان اینکه طبق ارزیابی وزارت کشور سال گذشته استانداری همدان 9 رتبه ارتقا یافت اظهارکرد: فعال شدن حوزه بازرسی موجب پویایی فرمانداری ها و بخشداری ها شد و این نشانگر ضرورت تقویت اداره های حوزه تخصصی است.

مدیرکل جدید بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری نیز گفت: پاسخگویی و ارزیابی دقیق و قانونی در اولویت و برنامه محوری و نگاه فرابخشی در حوزه ارزیابی ها رویکرد این اداره کل است. 

حسین افشاری ادامه داد: با برگزاری کارگروه های تخصصی از حقوق شهروندی صیانت و در راستای کاهش آسیب های اجتماعی حرکت می شود. 

وی خواستار گزارش به موقع فعالیت ها شد و افزود: حمایت از طرح های اساسی با هدف توسعه استان و پیگیری نظام سلامت اداری و حمایت از مدیران ریسک پذیر و خلاق از برنامه های این اداره کل است. 

در این آیین با تقدیر از خدمات ظاهر پورمجاهد، حکم انتصاب حسین افشاری به عنوان مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری با امضای استاندار همدان به وی ابلاغ شد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ