فرماندار نهاوند: دهیاران و شوراها باید پای کار بیایند

فرماندار نهاوند: دهیاران و شوراها باید پای کار بیایند
| ۸ آذر ۱۳۹۷

فرماندار نهاوند در شورای اداری بخش زرین دشت که با حضور دهیاران و شوراها برگزار شد، بیان کرد: اطمینان دارم این نشست ها حتما خروجی مفید برای مردم دارند. 


مراد ناصری افزود: هماهنطور که من باید به مردم پاسخگو باشم، شما مدیران نیز باید پاسخگوی مردم باشید. ای کاش مردم هم در این مراسم حضور داشتند. 


به جرات می گویم: تا این نگاه ها بر جامعه حکم فرماست که از نه گفتن لذت ببریم نمی توانیم خدمت گذار خوبی برای مردم باشیم. البته در همه جا اینطور نیست.


وی افزود: ادبیاتی که من فرماندار احساس کنم فقط من دلسوز مردم نهاوندم صحیح نیست.


ناصری گفت: دهیاران و شوراها باید به کمک مسئولین بیایند. تا شما پای کار نباشید نمی شود کاری را پیش برد.


وی در ادامه بیان کرد: اگر با مدیری راحت صحبت می کنم، به اشتباه نگوئید بین فرماندار و مدیر مشکلی هست.

باید همه با هم برای حل مشکلات مردم گام برداریم. 

بخشدار، شورا و شهردار ظرف ۴۵ روز آینده فاز دوم گلخانه برزول را تعیین تکلیف کنند.

تمام تعهدات و کارها را طبق قانون پیش ببرید، مطمئن باشید مشکلات حل خواهند شد.


ناصری در خصوص ساماندهی پارک معلم بیان کرد: این پارک جهت استفاده عمومی مردم می باشد، حیف است به راحتی نگذارید این ظرفیت از دست برود.

شورا به کمک بخشدار و شهردار بیاید جهت پیگیری حمام و سردخانه برزول تا زودتر تعیین تکلیف شود.


تابحال در بحث روستاگردی و محله گردی تعهدی ندادم که از قبل با مدیر آن دستگاه هماهنگ نکرده باشم، لذا قبلا از قابل پیگیری و حل شدن مورد اطمینان دارم. 


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۸ آذر ۱۳۹۷

:زمان ۰۲:۵۲

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ