جشن نیمه شعبان نهاوند با رنگ و بویی خاص

جشن نیمه شعبان نهاوند با رنگ و بویی خاص
| ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷

به مناسبت میلاد حضرت بقیه الله اعظم (عج)، جشن دوقلوها و چندقلوهای نهاوندی به همراه معرفی جوانان برتر دستگاه های اجرایی به مناسبت روز جوان برگزار شد.
در این مراسم دوقلوها و چندقلوها با برگزاری برنامه های مفرح چند ساعتی را به شادی پرداختند و مسابقه پخت کیک خانگی نیز برگزار شده که در خاتمه بین شرکت کنندگان توزیع شد. همچنین گروه موسیقی سنتی به اجرای برنامه پرداختند و در خاتمه برنامه آتش بازی پایان بخش این مراسم مذهبی فرهنگی بود.

همدل بودن مدیران شهرستان در جهت پیش بردن مدیریت شهری 
محمد حسین پور، شهردار نهاوند:
با توجه به مناسبت های خوبی همچون میلاد امام عصر(عج)، روز معلم، روز جوان و روز شورا در نظر داشتیم اولین برنامه مشارکتی در این روز که روز خجسته ایست و نیز روز اجرای عدالت در عالم بشریت است که هم بتوانیم این روز  را گرامی بداریم و تجربه ای باشد برای اینکه همه دستگاهها همدل باشند، این موارد نشانه این است که ما به همدل بودن مدیران جهت ارائه مسائل شهری اعتقاد داریم. 

شادی و نشاط برنامه محور، تمام مراسم ها
آیت اله صالحی، بخشدار مرکزی: 
دولت انتظار دارد شادی و نشاط برنامه محور، تمام مراسم ها باشد. به ویژه دغدغه اجرای برنامه اجتماعی، هنری را دارد. همانطور که در ایام نوروز نیز ۶ نوروزگاه را با ظرفیت مردم استفاده کردیم و نیز خدمت گزاران مردم بتوانیم نگاهمان را با چشمان مردم تنظیم کنیم. 
اولین گام آقای فرماندار با حضور مردم تنظیم کنیم. اولین گام آقای فرماندار با حضور خودشان برای اثبات اینکه همراه مردم هستیم، با وجود مشغله های زیاد همایش ها و جلسات را به بعدازظهر ها منتقل کردیم و انتظار داریم در این راستا نیز از ظرفیت مردمی استفاده کنیم. 
قطعا اگر مردم حضور داشته باشند با کمترین هزینه خواهیم توانست حجم زیادی از مشکلات را حل کنیم. 
دولت با وجود تمام مشکلات فرا رو صداقت را ملاک کار خود قرار داده و امیدواریم مردم هم همراه و همیار ما در این زمینه باشند. 

به بهانه تقدیر از جوانان نمونه ادارات 
محرم روزبه، رئیس اداره ورزش و جوانان:
به مناسبت هفته جوان و به منظور تقدیر از جوانان نمونه ادارات در تمام زمینه های فرهنگی، هنری، علمی با همکاری شهرداری و شورای شهر جهت تشویق این عزیزان و ترویج شور و نشاط بین جوانان اقدام به برگزاری این مراسم کردیم.
در حاشیه این مراسم میثم بهمنی که رکورد دار نگه داشتن توپ روی گردن می باشد، به اجرای نمایش پرداخت.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ