مشکلات و دغدغه های سرمایه گذاران یکی از حلقه های مفقوده کارگروه اشتغال شهرستان نهاوند

مشکلات و دغدغه های سرمایه گذاران یکی از حلقه های مفقوده کارگروه اشتغال شهرستان نهاوند
| ۲۷ آبان ۱۳۹۷

فرماندار نهاوند در جمع صاحبان سرمایه این شهرستان گفت: در حوزه اشتغال شهرستان چند حلقه ی مفقوده مشهود بود که امروز در این جلسه متوجه شدم یکی از این حلقه های مفقوده، مشکلات و دغدغه های سرمایه گذاران است که باید زین پس در کنار یکدیگر هم افزایی را تقویت کنیم.


فعالان واحدهای تولیدی و صنعتگران شهرستان نهاوند در این نشست صمیمانه مسائل و مشکلات خود را با فرماندار مطرح نمودند.


ناصری فرماندار شهرستان نهاوند با ابراز خرسندی از حضور در بین تولید کنندگان و کارآفرینان گفت: جهت اجرایی شدن بند "و" تبصره ۱۶ قانون بودجه سال۹۷ در خصوص تسویه مطالبات بانکها که درخواست اصلی تولید کنندگان است پیگیریهای لازم از طریق مراجع ذیربط انجام خواهد شد.


وی افزود به منظور  بررسی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان نهاوند جلسه ای با معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری همدان، مدیر عامل شهرک های صنعتی استان و سرپرستی بانکهای ارائه دهنده تسهیلات به این واحدها  تشکیل خواهد داد.



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۲۷ آبان ۱۳۹۷

:زمان ۰۸:۱۷

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ