اولویت اول توجه به معیشت و اشتغال مردم است

اولویت اول توجه به معیشت و اشتغال مردم است
| ۲۳ آبان ۱۳۹۷

مهندس سید سعید شاهرخی، استاندار جدیت همدان در اولین سخنان خود بعد از رای اعتماد هیئت دولت گفت: خداوند منان را شاکرم که بیش از ۱۵ سال توفیق پیدا کردم در اقصی نقاط مختلف استان همدان و شهرستان های استان خدمتگزار مردم فهیم، عزیز و شریف استان باشم و از اینکه هیئت محترم دولت و ریاست محترم جمهور به بنده عنایت کردند که مسئولیت اداره استان همدان و سکان اداره امور اجرایی را به من سپردند، بسیار خرسندم، در حالی که بنده نیز انس و علاقه خاصی به مردم همدان دارم و امیدوارم تا وقتی که در این سمت هستم با شناختی که از استان دارم منشاء تحول و خدمت هرچه بیشتر دولتمردان در استان همدان باشم.

وی افزود: دو محور اصلی مورد تاکید دولت محترم است ما هم به جد آنها را دنبال خواهیم کرد و طی پنج سال گذشته نیز همین محورها در استان کار شده و در ادامه ما هم همین مسیر را با همین دقت ادامه خواهیم داد.

شاهرخی ادامه داد: اولویت اول ما توجه به معیشت و اشتغال مردم، تحقق اهداف سند اشتغال استان برای ایجاد حداقل ۲۰ هزار شغل در سال با ایجاد فرصت های مشاغل جدید، احیای واحدهای تولیدی که بنا به دلایلی تعطیل شده‌اند، با جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی، با استفاده از ظرفیت اقتصاد مقاومتی، شورای برنامه ریزی استان و ستاد تنظیم بازار برای توجه به معیشت مردم حتما استفاده خواهیم کرد.

استاندار جدید همدان گفت: اولویت دوم ارتقاء سرمایه های اجتماعی، توجه به کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و توجه به ظرفیت بسیار بالایی که نزد جوانان ما هست، می باشد. طبق تاکید رئیس جمهور به بنده، ضروری است از ظرفیت بالای جوانان و بانوان ارزشمندی که در استان حضور دارند استفاده کرد و اصل را بر شایسته‌سالاری در واگذاری مسئولیت ها قرار خواهیم داد و نیز توجه به نهادهای مردم نهاد، تشکل‌ها و احزاب را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در خاتمه می گویم استان همدان به حمدالله استان الگویی است به جهت هماهنگی که بین ارکان اصلی آن، وجود پربرکت نماینده ولی فقیه دراستان، مجمع نمایندگان و مدیریت استان وجود دارد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۲۳ آبان ۱۳۹۷

:زمان ۰۹:۳۵

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ