سیاست‌های خصمانه آمریکا فروپاشی خود و هم‌پیمانانش را حتمی کرده است.

سیاست‌های خصمانه آمریکا فروپاشی خود و هم‌پیمانانش را حتمی کرده است.
| ۱۳ آبان ۱۳۹۷


حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در جمع راهپیمایان یوم‌الله ۱۳ آبان در نهاوند، گفت: کسانی که به خداوند و وعده او ایمان دارند در راهش مقاومت کرده و می‌جنگند همچنان که در ۴۰ سال گذشته این امت حزب اله و شهیدپرور جنگیده و باسیاست‌های شیطانی آمریکا مبارزه کرده‌است.

به گزارش عقیق زرین، وی با اشاره به اینکه ملت ایران هیچ‌گاه از مبارزه با استکبار دست بر نخواهد داشت، گفت: امروز انزوا و افول آمریکا بیش از هرروزی برای همگان هویدا است و نشان می‌دهد خودشان باعث نابودی خود خواهند شد همچنان که درآیات و روایات به این مهم اشاره‌شده است.


فرماندار نهاوند نیز بابیان اینکه تاریخ سازان ایران اسلامی نابودی آمریکا را به ارمغان می‌آورند، گفت: مقاومت مردم ایران قدرت پوشالی آمریکا را نابود کرده است.

مراد ناصری در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان گفت: ۱۳ آبان ماه محمل پیدایش حوادث بزرگی در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به ثبت وقایع ۱۳ آبان در سال‌های ۴۳، ۵۷ و ۵۸، گفت: امروز مردم به‌عنوان وارثان انقلاب اسلامی توانسته‌اند با اقتدار، عزت و شجاعت و با زیبایی هرچه‌تمام‌تر در برابر دشمنان نظام و انقلاب بایستند و فریاد حق‌طلبی سر دهند.

فرماندار نهاوند ادامه داد: ۱۳ آبان میراث مجاهدت‌های فرزندان ایران اسلامی است همان مجاهدت‌هایی که از جنس ایمان و اخلاص بود و برای جلب رضای خداوند متعال صورت گرفت و این مهم باعث شد تاریخ نویسان در بیان عمق وجودی این حوادث مات و مبهوت بمانند.


وی با اشاره به رهنمودهای امام خمینی(ره) در دوران انقلاب اسلامی، گفت: فرزندان مکتب امام خمینی (ره) برای ما تحولی از جنس حق‌طلبی توسط فرزندان و دل‌سوختگان این نظام مقدس ایجاد کردند.

ناصری در ادامه با اشاره به اینکه مذاکرات افزود: دشمنان ایران اسلامی همواره با بدعهدی خود قصد ضربه زدن به ملت را داشته‌اند و هیچ‌گاه دلسوز ایران اسلامی نبوده و نیستند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر انزوا و افول آمریکا، گفت: یقین بدانید هر آن‌کس به دیگران ظلم کند قطعاً نتیجه ظلمش را خواهد دید و امروز بی‌آبرویی آمریکا در جامعه جهانی نشان از این مهم دارد.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه مقاومت مردم قدرت پوشالی آمریکا را شکست و آمریکا آن آمریکای سابق نیست، گفت: مجاهدت جبهه مقاومت در عراق و سوریه و یمن و شکست‌های پیاپی آمریکا در منطقه و همچنین یاوه‌گویی‌هایی ترامپ بزرگ‌ترین بی‌آبرویی سیاسی و اجتماعی اخیر برای آمریکا است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۱۳ آبان ۱۳۹۷

:زمان ۰۶:۴۴

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ