کاری ماندگار برای مشاهیر نهاوند

کاری ماندگار برای مشاهیر نهاوند
| ۲۶ مهر ۱۳۹۷



در راستای مصوبه کارگروه توسعه شهری و پیگیری فرماندار نهاوند اولین جلسه تخصصی شناسایی و معرفی مشاهیر نهاوند به دعوت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند با حضور صاحب نظران در سالن جلسات این اداره برگزار شد.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: اگر قرار است مشاهیر معرفی شوند باید کاری ماندگار، دقیق، علمی و قابل استناد باشد که بعدها بتوان از آن استفاده بهینه نمود.

زینب سیف افزود: در این راستا از نقطه نظرات اساتید و صاحب‌نظران استفاده کرده و خروجی جلسه را تحت عنوان مصوبه به کارگروه توسعه شهری و فرماندار ارائه خواهیم داد.

وی ادامه داد: انجام چنین کارهایی باید به گونه‌ای انجام شود که نهاوند را به همگان معرفی نماید.

در این جلسه نمایندگان دانشگاه‌ها، اداره آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس انجمن پژوهشگران تاریخ و فرهنگ نهاوند و رئیس بنیاد ایران‌شناسی دفتر منطقه‌ای زاگرس به ارائه نظرات خود در خصوص چگونگی کار پرداختند.

تصمیم نهایی در این جلسه تدوین دانشنامه‌ای در خصوص مشاهیر شهرستان بود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۲۶ مهر ۱۳۹۷

:زمان ۰۲:۰۹

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ