پیام فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته نیروی انتظامی

پیام فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته نیروی انتظامی
| ۱۴ مهر ۱۳۹۷


سرتیپ پاسدار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

پیام فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته نیروی انتظامی


نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با الهام از آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) و تأسی به سیره حسینی (ع) و در راستای عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) با برنامه ریزی، سازماندهی، کنترل و نظارت مستمر بر اجرای مأموریت ها و وظایف محوله، با مدیریت جهادی توأم با ایثار و از جان گذشتگی، جلب مشارکت اقشار مختلف اجتماعی امنیتی پایدار و مثال زدنی در کشور پهناور و عزیزمان آن هم در شرایطی برقرار نموده است که قدرت های ستمگر و دنباله روهای آنان در منطقه تلاش دارند امنیت کشور را خدشه دار و مردم را نسبت به مسئولان بی اعتماد و با بزرگ نمایی کوچکترین رخدادها، احساس امنیت را در بین هموطنان کاهش داده و با ایجاد فشار اقتصادی و عملیات روانی مسئله آفرینی نمایند.

بحمدالله تاکنون با عنایت الهی و هوشیاری مردم شریف ایران اسلامی و جانفشانی تحسین برانگیز کارکنان ناجا، همواره توطئه های دشمنان و حامیان آنان در منطقه خنثی و جبهه استکبار و معارضین انقلاب در رسیدن به اهداف خود ناکام مانده اند.

رجاء واثق دارم به فضل الهی و عنایت ائمه معصومین علیهم السلام در این میدان امتحان نیز با وحدت، همدلی و همراهی مردم و مسئولان، چونان همیشه تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی، سربلند خواهیم بود.

هفته نیروی انتظامی، فرصت مغتنمی است که در آن با ارائه کارنامه عملکرد یک ساله پلیس به مردم فهیم و معرفی توانمندی، اقتدار و کارآمدی ناجا در تأمین نظم و امنیت بسترهای جلب اعتماد عمومی و مشارکت همگانی فراهم گردد.

برهمین اساس در سال 97 مفاهیم و محورهای تعالی بخش مانند ارتقاء فرهنگ اسلامی و انقلابی در ناجا و تقویت یگان های عملیاتی و مرزی، بهبود خدمات انتظامی، دانش بنیانی و علمی نگری در مأموریت ها، بهره مندی از تجهیزات و امکانات فنی و الکترونیکی، توجه جدی به معیشت و صیانت از کارکنان و حرکت در راستای تحقق شعار سال جمهوری اسلامی ایران در صدر برنامه ها قرار گرفت و به فضل الهی با اقدام همه جانبه فرماندهان، مدیران و کارکنان خدوم ناجا تاکنون دستاوردهای ارزشمندی به دنبال داشته است.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و نام همکاران شهید و ادای احترام به خانواده معظم ایثارگران با عرض تبریک هفته نیروی انتظامی به تمامی کارکنان که با از خودگذشتگی و تحمل کاستی ها، خالصانه در تأمین امنیت و آرامش کشور تلاش و خانواده محترمشان که در اجرای مأموریت و وظایف سازمانی آنان را یاری می کنند، تشکر و قدردانی نموده و توفیق شما عزیزان در راه خدمتگزاری به مردم شریف ایران اسلامی را از درگاه حضرت احدیت خواستارم.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۱۴ مهر ۱۳۹۷

:زمان ۱۲:۲۸

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ